wie weet van het bestaan van een grot in een berg in Burgaz te Bulgarije? zie uitleg...

daar zou je met COPD-klachten grote kans op herstel c.q. verbetering van de astma-klachten kunnen hebben. mogelijk spel ik de naam verkeerd, hopelijk weet iemand het, google leverde me niet veel op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Burgas of Bourgas ligt aan Zonnestrand (Sunnybeach) bij o.a. Nessebar. Er wordt geadverteerd dat de combinatie van de berglucht met de zeebries erg goed zou zijn voor mensen met astma op copd. Er zijn ook verschillende kuuroorden (o.a. Thermopiles) in de buurt. Van een grot heb ik nooit gehoord maar misschien kan de Bulgaarse Ambassade je verder helpen.
Tip: kijk wel op internet naar de vakantiebeoordelingen. In sommige hotels is er schimmel van de vochtigheid en dat is erg slecht voor iemand met astma of copd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel! ik ga me verder verdiepen in je link. plus