waar kan ik kururma/curcumawortel en mariadistel,ginseng en roal-jelly bestellen?

deze kruiden en thee +capsules kunnen mijn klachten van mijn leverstoornis verminderen.

Toegevoegd na 8 uur:
dit gaat over mijn lever cirrose ik krijg allemaal reacies maar geen antwoord op mijn vraag???????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet Kurkuma en Royal jelly ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over wat voor leveraandoening hebben we het? Kan je wat meer over je aandoening vertellen en wat zijn je klachten en symptomen precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zweeftherapie? Houd vooral je portemonnee heel goed vast voor hij vanzelf wegzweeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand hoeft niet in details te treden over zijn aandoening. Het gaat er om dat hij antwoord krijgt op zijn vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Los daarvan: zie het trefwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je googled kan je dit toch wel vinden? Ik zelf heb een tijdje sylibum van Bonusan geslikt. Bronnen:
- http://www.bonusan.nl/?objectID=73&action=search&field=ingredient&value=kurkuma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ kathlyn Uiteraard staat het de vraagsteller vrij om wel of niet te antwoorden op mijn vraag. Soms is er een wedervraag nodig om een beter antwoord te geven. Maar bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een creditcard?
Dan kan je het ook in de VS bestellen, een stuk goedkoper.
Ik zou dan wel merken aanraden die ook hier te krijgen zijn, zoals Solgar of het goedkopere/normale merk NOW.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ivo De vraag was zeer duidelijk. Hij vroeg niets over zijn ziekte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corkorlaar: volgens mij heb je al heel wat antwoorden gekregen, wat wil je nog meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corkorlaar wat je ook doet of koopt, eet iedere dag , twee keer per dag , een aantal blaadjes van de paardebloem/ wortel.
Dat is een breed werkend middel.
Het smaakt naar rauwe witlof, dus is best te doen.
Nog even en het is weer overal te vinden. ( gratis)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eddijst: hier groeit het al fanatiek door ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja Hippo, het ging al groeien voor het ging vriezen.
prima voor mij, kan ik er weer aan beginnen, heb ook een leverprobleem.
Bij mij helpt het prima.
Paardebloemblaadjes worden trouwens in veel landen als groente gegeten, vroeger bij ons ook ( molsla) maar sinds het onkruid heet, wil hier geen mens het meer eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergis je daar niet in, er zijn 'groentejuweliers' die daar gewoon weer verkopen, de echte, waarbij de plant als witlof gebleekt wordt door er een pot overheen te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar=dat. En uiteraard is molsla in de winkel extra duur want bijzonder ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom wel eens paardenbloemblaadjes tegen als ik bij vrienden eet.
Gezond en (door de sla) prima te eten, maar ik hoop altijd maar weer dat ze wel op een schone plek geplukt zijn.
Niet langs een drukke weg op waar een buurman een paar jaar eerder zijn oude motorolie gedumpt heeft..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij plukken in het wild: niet langs wegen/spoorwegen (vervuiling), en niet op plekken waar dieren poepen/piesen (dat betekent ook bijvoorbeeld geen bramen/bessen plukken die lager hangen dan een meter - vossen kunnen er tegenaan piesen en op die manier kun je parasieten oplopen).

Het beste antwoord

Dit kun je goed bestellen op kruidenwinkel.net. Daar hebben ze echt heel veel, ook geneeskundige kruiden en capsules.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had twee hele goede antwoorden dat was jij en verdonk bedankt. afz cor.

Andere antwoorden (3)

Dit alles is te kopen/bestellen bij de Tuinen
http://www.detuinen.nl/home/?___store=dt_nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, elke goeie drogist heeft dit wel in huis.
En kurkuma heeft elke supermarkt zelfs, als koenjit.
Alle door jou genoemde dingen kun je ook online kopen bij https://nova-vitae.nl/ . Ze hebben daar erg veel kruidensupplementen en ook diverse kruidentheesoorten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog teven ter aanvulling: Ik heb er zelf wel eens wat besteld en heb goede ervaringen met deze webwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij kruiderij Erica in Gouda Markt 11 kun je Curcuma poeder kopen. ook hebben ze daar heel veel andere gedroogde kruiden. Misschien sturen ze ook wel kruiden op!