Nou ik vind ze anders best wel lekker hoowr, en je kan de smaak niet veranderen van hoestdrank zonder het effect teniet te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet zo zaniken als je wilt blijven hoesten dan neem je 't toch niet :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens de tabletjes, die werken hetzelfde, ook makkelijker om mee te nemen.
Het gaat om de stof broomhexine, die zowel in de drankjes als tabletten zit.
Waar baseer je dat op? Hoestdrank is lang niet allemaal hetzelfde. Mijn voorkeur gaat uit naar dennenknopsiroop wat een sterke, maar zachte smaak heeft en een verzachtende werking op je keel heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"lekker" en "vies" zijn natuurlijk relatief. Bovendien zijn er zoveel alternatieven voor hoestdrank (pastilles, kruidendrank, zuigtabletten, etc.), dat er voor ieder wat wils is.

Maar je vindt hoestdrank dus vies en wil graag een smaakwijziging. Misschien kun je direct na het nemen van de drank een lepel honing nemen? Of een hap van een appel, een slok cola, of iets anders wat de smaak wegneemt.

In ieder geval is de vraag naar smaakjes hoestdrank te klein om er iets aan gedaan te krijgen. Maar je idee is leuk, alleen ligt de nadruk van die producten gewoon niet op het commercieel aantrekkelijk maken m.b.v. smaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijmsiroop is ook wel lekker (zonder suiker, anders is 't erg zoet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wapiti kruiden siroop is een siroop die door veel mensen als lekker wordt ervaren. Of een dropsiroop. Deze werken voornamelijk verzachtend op de keel.

Heb je echt een kriebelhoest kun je overwegen om voor een noscapect van roter te gebruiken. Dit stopt de kriebel en zijn tabletjes.

Heb je meer last van een vastzittende hoest (met slijm) dan kun je overwegen bisolvon tabletjes te gebruiken. Deze lossen de slijm op.

Hierdoor heb je geen last van de smaak en heeft het wel zijn doel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger hadden we suikerdrankjes, maar door de vele klachten over gaatjes en slechte tanden is dit van de markt gehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dropdrank!!! 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige zijn wel lekker, zoals dropsiroop. Echt als 'kindzijnde' deed ik er een moord voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat deze vieze smaak aan je eigen tong ligt!