Kan ik op mijn mastercard direct geld op mijn rekening storten op het postkantoor?zodat het geld er direct op staat?

kan ik ook naar het postkantoor gaan om op mijn mastercard rekeningnummer geld te storten en dat het geld er direct opstaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
waarom wil je daar geld opstorten Hij is gekoppeld aan je bankrekening

Antwoorden (1)

Neem contant geld op bij de bank. Loop naar binnen. Stort het op je rekening. Snelste methode en het is meteen zichtbaar via telebankieren.