ik wil een auto leasen als startend ondernemer, maar heb een BKR registratie, is dat mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

U wilt leasen, maar zonder BKR registratie? | zonderBKR.com
Wist u dat het mogelijk is om een auto te leasen zonder BKR check? Het is mogelijk en wel bij een aantal aanbieders. Deze partijen leasen een auto zonder dat een BKR check nodig is. Hieronder treft u de partijen aan.
Drie aanbieders waar u een auto kunt leasen zonder BKR check
De volgende aanbieders leasen u een auto zonder BKR check. Dat zijn Smilelease, Easylease en Foxlease.
Voorwaarden
Allen spelers die een bepaalde niche willen bereiken. Een oplossing, maar u dient zich wel te verdiepen in de ‘kleine lettertjes’. De voorwaarden wijken af van die van andere leasemaatschappijen. Zo moet u bijvoorbeeld uw inkomen aantonen. Ook moet u er van uit gaan dat er extra financiële risico’s kleven aan deze leaseconstructies. Lees u dus eerst de voorwaarden goed door. Besteed vooral aandacht aan wat er van u verwacht wordt als u toch niet aan uw maandelijkse kosten kunt voldoen.
De kosten van deze constructie ligt hoger dan bij andere leasemaatschappijen omdat deze partijen feitelijk een groter risico aangaan.
Risico
Er zijn leasemaatschappijen die minder en meer risico voor lief nemen. Het ‘risico-gehalte’ ziet u zeker terug in de maandelijkse kosten. Toch verschillen deze ook weer per leasemaatschappij die een auto leasen met een BKR registratie. U moet voor uzelf bepalen of u deze maandelijkse kosten kunt opbrengen. Dit heeft onder meer ook te maken met de vastigheid van uw dienstbetrekking. Heeft u een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, dan is u inkomen meer gegarandeerd dan als u een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd heeft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is dus mogelijk.