Wie heeft ervaring met het Tim huishoudboekje? hoe vinden jullie dat?

voordat ik het eventueel ga gebruiken wil ik er wat meer over weten.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is van de Ing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo Sjaan: haha
met het huishoudDoekje
even het huishoudBoekje afstoffen dan maar

Het beste antwoord

Ik heb sinds het begin TIM en ik moet zeggen dat je het programma snel onder de knie hebt. ING deelt zelf de categorieën al voor je in, maar deze zijn in mijn ogen snel aan te passen, mocht je ze in een andere categorie willen hebben. Het beeld geeft in 1 oogopslag gelijk je maandelijkse uitgaven weer. Overigens doen de meeste programma's dat.
Tim is eigenlijk geen huishoudboekje, maar meer een kasboek, immers je uitgaven zijn al gedaan.

TIP: dit jaar is het nog gratis, dus je kan het ook vrijblijvend proberen, is het toch niks voor je, dan kan je er ook altijd weer vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb het geprobeerd.

Het valt me eigenlijk tegen.

De ING probeert automatisch al zaken in categorieën te stoppen. Terwijl dit vaak de verkeerde zijn.

Dit geeft dan een vertekend beeld.

Je zou beter Yunoo kunnen gebruiken voor een goed overzicht. Het enige nadeel dat je dan hebt is dat je de betaling moet exporteren vanuit de ING en deze moet importeren in Yunoo. Maar ja dat is een kleine moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks voor de yunoo-tip! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus Yunoo bevalt beter dan Tim?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf niet zo geintereseerd in de overzichten, maar wel om budgetten bij te kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De indeling die ING aanbiedt is een voorstel wat je zelf kunt wijzigen, maar dan alleen wel met de aangeboden categorieën. Je kunt zelf (nog) geen nieuwe categorieen aanmaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yunoo heeft het grote nadeel dat je je financiële gegevens moet toevertrouwen aan een ander.
Je kunt 't niet downloaden als programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hajete, tuurlijk is het een voorstel van de ING. Maar om nou duizenden betalingen door te spitten om alles goed te krijgen. Dat is nou net iets wat je niet wilt doen. Yunoo gebruik ik niet meer, leuk voor een overzicht maar ik doe gewoon alles in Excel. Daar kan ik alles zien wat ik wil zien en vooral niet teveel en niet te weinig.
Nooit van een bank nemen. Op google zoeken "kasboekje". Krijg je gratis programma's, ook in excel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is het nadeel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een programma krijg je geen grafieken, wel een compleet jaaroverzicht.
Probeer deze eens:
http://www.kasboeksoftware.nl/kasboek_ms.html Is van microsoft.
het is geen kasboekje maar geeft een vergelijking in de tijd wat er in totaal per categorie wordt uitgegeven en ontvangen.
Er zitten nog onjuistheden en fouten in. Daarom is het het eerste jaar gratis. NB Je betaalt per account en inlognaam. Als je partner het met zijn/haar inlog ook wil doen dan betaal je dubbel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TIM werkt prima bij mij. Hoewel sommige afschrijvingen anders worden ingedeeld als dat ik dat zelf doe, is het wijzigen ervan erg eenvoudig. Ik heb inmiddels mijn hele historie vanaf Dec'07 'gecodeerd' en het geeft een aardig inzicht. Het grafische dashboard is indrukwekkend. De vergelijkfunctie vind ik niet zo bijzonder. De mogelijkheid tot budgeteren biedt veel mogelijkheden. De kosten, 2,45 per jaar, vallen mij alleszins mee. Voor de prijs van een kop koffie een dashboard op je internetbankieren en geen noodzaak meer om betaalhistorie te downloaden en vervolgens te fröbelen om ze zelf in te delen of in een ander pakket te laden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kosten zijn niet per jaar maar per kwartaal, dus 4maal zoveel
Ik was niet zo onder de indruk van Tim.
Een overzicht van digitale huishoudboekjes vind je hier:
http://www.overzicht-digitale-kasboekjes.nl