wat mag een deurwaarder niet mee nemen

bestaat er een lijst wat een deurwaarder wel en niet mag mee nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wordt niet gevraagd.

Antwoorden (5)

een deurwaarder mag op alles van waarde beslag leggen.. hij zelf zal niks meenemen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel.. de deurwaarder komt niet binnen en neemt dat zelfde bezoek even je nieuwe tv mee naar buiten, en vraagt..hou even de deur open van mijn auto..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh jawel hij neemt hier mensen voor mee om dit te regelen. Of hij laat het ter plekke per opbod verkopen.
Het matras
ronron1212
13 jaar geleden
De eerste levensbehoeften moeten ze laten staan.
Bed, kinderbed, stoel, tafel goederen van niet bewoners (moet aantoonbaar zijn) en goederen op lease en huurkoopbasis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat sxiopo zegt maar televisie en computer mogen ook niet meer meegenomen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
let wel, dit is een voorstel, het is (nog) geen wettelijk recht dat ze hier niet aan mogen komen. Het is niet echt terug te vinden of dit al een vaststaand besluit is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reken daar maar niet al te hard op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computer en televisie zijn een primaire behoefte geworden. Zonder televisie geen nieuws en nog belangrijker geen informatie bij rampen. Computer is meestal toegang tot bankieren en daarmee nodig voor geldzaken.
even op google gekeken (het was eigenlijk een kwartier)
ik vond dit staat in bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het linkje doet het zo niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee. bij mij ook niet