hoe kom ik aan een oppas adres?

ik ben pas verhuisd en ken hier eigenlijk niemand. ik weet niet of het slim is een advertentie in een supermarkt te hangen, wert niet of er misschien verkeerde types op af komen. weet iemand een manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Annswers
13 jaar geleden
Wil jij oppassen of zoek je een oppas?

Antwoorden (6)

Moeilijk, maar als je je buren vertrouwt, vraag die dan.
Als je bij mij in de buurt woont, wil ik ook best een keertje komen oppassen.....
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je draait het om, Tasjaa wil op jou komen passen :)
Ik pas ook op en krijg mijn adressen via Regeltante.nl
Zij werken landelijk. Leuke site, waar je een presentatie van jezelf kunt maken. Absoluut betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook een gastouder nemen. Die zijn gecertificeerd om op kinderen te passen.
Google maar eens naar een gastouderbureau in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in Purmerend woont wil ik wel oppassen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was liep ik even naar de dichtstbijzijnde school op het tijdstip dat moeders hun kinderen komen halen.
Die moeders kennen bij jou in de buurt vast heel veel oppas adressen en je kunt gelijk info krijgen of ze betrouwbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een advertentie in een supermarkt is een prima idee. Je maakt toch altijd eerst een afspraak om te bekijken wie er gereageerd heeft. De meeste jongeren van 15/16/17 zoeken altijd wel een extra bijverdienste. Meestal kun je in één oogopzicht wel zien of deze "schikt" of niet. Als je het toch te risicovol vind kan je misschien een oppasbedrijf in de buurt inschakelen, gegarandeerd te vertrouwen, of je kind naar een kinderdagverblijf sturen.