wat is de veiligste en goedkoopste manier om aandelen te kopen?

(via binq bank)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam van de bank is "Binck", als je moet inloggen bij "binq bank" klopt er vast iets niet, en lijkt me dat niet echt een veilige manier ;-)

Het beste antwoord

Indien je blijkbaar al een broker hebt, is het evenzogoed altijd het veiligst om een limiet order in te leggen.
Verder moet je qua goedkoop een beetje spelen met de tarieven. Maar meestal loont het niet de moeite onder de 100 euro transactiewaarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij minder dan 25 transacties is het transactie tarief 6,5 EURO + 0,1%. Bij een order van 100 euro hakt dat er wel heel erg in ;-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje!

Andere antwoorden (1)

een aandeel heeft een prijs die op de beurs wordt bepaald en die betaal je plus kosten.