kan iemand mij meer informatie geven over wonen in de ene stad en werken in de andere stad en/of een postadres dan mag.

Ik heb zelf een koophuis en zit zonder werk. Nu kan ik gaan werken in een andere stad, ze vragen daarbij of ik bereid ben evt te verhuizen naar deze stad, in de toekomst is dit zeker het geval dit omdat mijn schoonouders daar wonen. Kan ik als ik in de andere stad ga werken het adres van mijn schoonouders als postadres gebruiken? voor deze baan? dit waar ik aanwezig ben als ik de diensten draai (dit ivm de km van het woon/werk) en in mijn vrije tijd ben ik bij me eigen thuis. zou iemand dit weten? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Dat ze dat vragen kan ook zijn wegens eventuele bereikbaarheid, storingsdiensten ofzo. dan helpt een postadres niet, dan verwachten ze gwoon dat je binnen een bepaalde tijd aanwezig kunt zijn op je werk.
Als jij je werkgever kunt garanderen dat je voorlopig bij calamiteiten er binnen de gestelde tijd bent, en dat een verhuizing binnen een bepaalde tijd geen probleem is, heb je geen postadres nodig.
anneliez
13 jaar geleden
Leg de situatie even voor aan de toekomstige werkgever. Ze weten best dat je met een koophuis nu niet alle kanten op kan.
Je bereidheid om in de toekomst te verhuizen zal genoeg zijn. Als je erbij vertelt dat je een adres hebt in de stad waar het werk is en je daar eventueel kunt verblijven, zal dat al genoeg zijn.
Eerlijkheid voor alles en wordt meer gewaardeerd, dan achterbaks gedraai.