Hoe krijg ik nu een onafhankelijk (eerlijk) advies om geld dat vrij komt tegen een hoge rente weg te zetten voor de studie van de kids?

waar laat ik mijn spaarcentjes waarvan ik af en toe iets nodig heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Hoge rentes zijn er momenteel niet. Te denken valt aan een deposito voor een aantal jaren, als je nog enige rente wilt maken. Dan natuurlijk wel goed kijken bij de boete in het geval van een voortijdige opname.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je kids zijn, maar ik heb onlangs een rekening afgesloten bij de Onderlinge 's Gravenhage. Ik krijg daar 2,5% rente en deel mee in de winst. De winst is gemiddeld over de afgelopen 120 jaren 4,5% geweest zodat je rendement op 7% komt.

Let wel op, het geld staat 15 jaar vast, dus als je kinderen ouder zijn misschien geen optie. Maar ik vind dit na jaren zoeken de beste rekening die er is.
paulus811
13 jaar geleden
Nieuw bij de Rabobank is doelsparen. Mooie rente, zeker als je nog lang voor je kinderen kunt sparen. Niks geen gedoe met beleggen oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hiervoor zou kunnen gebruiken zijn vergelijkingssites die aansluiten bij jouw situatie en wensen. De eerste twee zijn specifiek gericht op spaarrentes, de onderste om de beste vergelijkingssites weer te vergelijken (deze is toegespitst op spaarrente).

De hoogst genoteerde rente die ik tot nu toe kon vinden was: 4,5%. Het zijn echter barre tijden voor rentes na de kredietcrisis... Alsnog, succes!