Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik nu een onafhankelijk (eerlijk) advies om geld dat vrij komt tegen een hoge rente weg te zetten voor de studie van de kids?

waar laat ik mijn spaarcentjes waarvan ik af en toe iets nodig heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hoge rentes zijn er momenteel niet. Te denken valt aan een deposito voor een aantal jaren, als je nog enige rente wilt maken. Dan natuurlijk wel goed kijken bij de boete in het geval van een voortijdige opname.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je kids zijn, maar ik heb onlangs een rekening afgesloten bij de Onderlinge 's Gravenhage. Ik krijg daar 2,5% rente en deel mee in de winst. De winst is gemiddeld over de afgelopen 120 jaren 4,5% geweest zodat je rendement op 7% komt.

Let wel op, het geld staat 15 jaar vast, dus als je kinderen ouder zijn misschien geen optie. Maar ik vind dit na jaren zoeken de beste rekening die er is.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Nieuw bij de Rabobank is doelsparen. Mooie rente, zeker als je nog lang voor je kinderen kunt sparen. Niks geen gedoe met beleggen oid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hiervoor zou kunnen gebruiken zijn vergelijkingssites die aansluiten bij jouw situatie en wensen. De eerste twee zijn specifiek gericht op spaarrentes, de onderste om de beste vergelijkingssites weer te vergelijken (deze is toegespitst op spaarrente).

De hoogst genoteerde rente die ik tot nu toe kon vinden was: 4,5%. Het zijn echter barre tijden voor rentes na de kredietcrisis... Alsnog, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding