Inkomsten en uitgave zijn te veel?

Mijn inkomsten en uitgave kloppen niet. ik heb van beide te veel. nu denk ik dat dit komt doordat ik van mijn gewone rekning naar mijn spaarrekening geld over maak. dit zijn geen inkomsten en geen uitgave, maar Yunoo ziet dit wel als uitgave? hoe kan ik dit oplossen zodat ik wel een goed beeld krijg van mijn in en uitkomsten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo Matthias. Dit heeft waarschijnlijk inderdaad met interne overboekingen tussen jouw rekeningen te maken. Het scheve beeld dat hierdoor ontstaat kun je voorkomen door bij het importeren van de transactiegegevens aan te geven (vinkje zetten) dat transacties tussen je eigen rekeningen onderling worden weggelaten. Consequentie hiervan is dat de door Yunoo gegeven saldo informatie per rekening steeds niet klopt en je dit mocht je daar wel gebruik van willen maken steeds opnieuw handmatig moet corrigeren.

Houd er verder rekening mee dat ook geldopnames bij de "flappentap" als uitgaven worden gezien terwijl je de cash dan gewoon nog in bezit hebt. Ook dit geeft dus een vertekend beeld van je werkelijke saldo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

@Matthias: hiervoor hebben we 'kruisposten' in het leven geroepen. Op onderstaande tips & trucs pagina zie precies hoe je hier het beste in Yunoo mee kan omgaan.