Als je schulden heb en je vertrekt naar het buitenland, wat zijn dan de gevolgen?

en als je in de schuldsanering komt en je vertrekt naar het buitenland?
Of je hebt gewoon geen inkomen en je zit in de schuldsanering?

Dit alles als alleenstaande

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

als je met ht vliegtuig gaat is het niet eens mogelijk om het land te verlaten als je schulden heb..dan kan je kiezen of ter plekken betalen of de cel in..is een vriend van mij overkomen toen ze er achter kwamen dat hij 12 euro had openstaan wat hij niet had betaald. als je met de auto of dergelijke gaat zou ik niet weten wat er gebeurd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dan heb je kans dat de schuldeisers achter je aan komen in het buitenland, of zodra je nederland weer in wil, word je aangehouden.
blijf je in nederland dan heb je de eisers al snel met een vordering bij de deur staan en pakken ze je nieuwe tv af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien was die nieuwe tv wel 1 van de oorzaken van die schulden ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kans is heel groot aanwezig, je wil niet weten hoeveel mensen zich daarvoor in de schulden steken
Als je het goed aanpakt en je doet het net als een klant van mij dan kan niemand meer achterhalen waar je woont (zelfs de belastingdienst niet) en kunnen mensen fluiten naar hun centen. Kom je echter terug in Nederland of achterhalen ze je adres ben je alsnog de pineut en moet je alles inclusief rente en gemaakte kosten terugbetalen.