Nee, die site bestaat niet.
Hoeveel zakgeld jij krijgt, hangt af van wat je ouders je als zakgeld willen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je kunt het op deze proberen. Maar je had ook zelf even kunnen proberen. Je ouders bepalen uit eindelijk nog steeds wel hoeveel zakgeld je krijgt. Zakgeld is geen recht he
ronron1212
13 jaar geleden
Het Nibud geeft richtlijnen hiervoor, zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoogte van het zakgeld is afhankelijk van:

•Hoeveel u zelf te besteden heeft.
•Wat uw kind van het zakgeld moet betalen.

Lees meer op deze link

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.nibud.nl/omgaan-met-geld/kinderen-en-geld/zakgeld.html

Toegevoegd na 12 minuten:
Hier vind je het gemiddelde zakgeldbedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
welke link?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Site dan:))
Je kunt bij het nibud kijken, maar de gemakkelijkste manier om uit te rekenen hoeveel zakgeld je krijgt is het tellen van het geld wanneer je het krijgt, en dat dan met 1 vewrmenigvuldigen.
13 jaar geleden
Zeker en daar kun je op googlen, maar je ouders betalen dus maken ook de dienst uit, reken dus maar nergens op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk af wat er wordt afgesproken wat je ermee moet doen, maar je zou als richtlijn deze formule kunnen hanteren, aangezien je graag een formule wilt hebben:

Leeftijd^3 * Netto_inkomen_ouders / 1000000 + 0,5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op nibudjong.nl daar vindt je onder geld van ouders het onderwerp zakgeld. succes.