Moet ik me bij de kvk en belastingdienst inschrijven?

Ik heb een webshop van website templates waar men in de hele wereld kunt kopen..

ik ben meestal in buitenland.
Sommige klante komen niet uit dan laten ze mij hun website/webshop/logo maken.. maar 80% van de tijd dat ik dat doe.. ben ik niet in nederland..

Moet ik als nog me zelf gaan inschrijven bij de KVK?
Moet ik als nog bij de belasting aangeven?

graag jullie meningen svp

met vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je je inschrijft bij de KvK krijg je direct een btw nummer. Dus sta je bij de belastingdienst genoteerd.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt Ron, maar dat wist ik wel.. bedankt...
Het is slim dit wel te doen zo kun je jouw verdiensten verdelen over de landen waardoor je minder belasting betaald.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zeker slim, maar dat was niet in de planning. ik realiseer me nu pas...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook bedankt voor jouw reactie Drepolli. mvg
Vraag advies bij een goede belastingadviseur waar je onderneming het beste gevestigd kan zijn.
Als je ondernemingsactiviteiten in Nederland hebt, dan is inschrijving bij de KvK verplicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dag Hajete, De onderneming is gevestigd in azie.. omdat ik toen in azie was.. bedankt voor jouw reactie.