Is het mogelijk om Lotto of Euromillions te winnen zonder te gokken,zoja hoe dan,zo nee is het dan mogelijk om je kansen te verhogen om te winnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult toch echt mee moeten doen om te kunnen winnen en dus moet je gokken.
kierkegaard47
10 jaar geleden
Er is een joodse mop, over een vrome jood die de loterij wilde winnen. (natuurlijk) geloofde hij in God, dus begon hij te bidden: "o God, laat me de loterij toch een keer winnen!". Dit deed hij jarenlang. 15 jaar later had hij nog steeds niks gewonnen, en hij was het zat. Dus verwenste hij God en dreigde hij over te stappen naar een ander geloof. Diezelfde nacht verscheen God hem in een droom en zei: "Luister, wil je Mij ook een eerlijke kans geven? _Begin eens_ met het kopen van een lootje, dan zal Ik zien wat Ik voor je kan doen ..."

Antwoorden (1)

nee, zonder gokken kun je niet winnen. mee doen aan een loterij staat immers gelijk aan gokken, waarmee je kan winnen of verliezen.

de kansen vergroten? dit kan door meer loten te kopen. De kans dat je daarmee ook meer verliest wordt dan echter ook groter.
AlphaLimaSierra