Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om Lotto of Euromillions te winnen zonder te gokken,zoja hoe dan,zo nee is het dan mogelijk om je kansen te verhogen om te winnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
766
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult toch echt mee moeten doen om te kunnen winnen en dus moet je gokken.
kierkegaard47
10 jaar geleden
Er is een joodse mop, over een vrome jood die de loterij wilde winnen. (natuurlijk) geloofde hij in God, dus begon hij te bidden: "o God, laat me de loterij toch een keer winnen!". Dit deed hij jarenlang. 15 jaar later had hij nog steeds niks gewonnen, en hij was het zat. Dus verwenste hij God en dreigde hij over te stappen naar een ander geloof. Diezelfde nacht verscheen God hem in een droom en zei: "Luister, wil je Mij ook een eerlijke kans geven? _Begin eens_ met het kopen van een lootje, dan zal Ik zien wat Ik voor je kan doen ..."

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

nee, zonder gokken kun je niet winnen. mee doen aan een loterij staat immers gelijk aan gokken, waarmee je kan winnen of verliezen.

de kansen vergroten? dit kan door meer loten te kopen. De kans dat je daarmee ook meer verliest wordt dan echter ook groter.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding