wie weet een betrouwbaar bedrijf voor thuiswerk regio Gelderland?

Ben al tijden op zoek naar betrouwbaar thuiswerk (inpakken oid). Maar of je wordt genept ivm telefoonkosten, of het is 1 of ander malafide bedrijf. Of je krijgt 3,50 in het uur. Iemand ervaring met een betrouwbare site of bedrijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets gevonden hebt, wil je dat dan even laten weten ? Ik weet iemand die ook thuiswerk zoekt en maar niets kan vinden.

Antwoorden (2)

Thuiswerk is bijna altijd per definitie oplichterij.
Er is maar één mogelijke kans van slagen: geen duur telefoonnummer om te reageren en het moet je geen geld kosten om in aanmerking te komen voor dat thuiswerk.
Als aan die voorwaarden wordt voldaan, dan kan het natuurlijk altijd nog werk tegen een hongerloontje zijn, maar heeft het je geen cent gekost om dat te weten te komen, en kun je zelf beslissen om erop in te gaan of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is al jaren aan de gang! Ik heb de Economische Controle Dienst er wel eens op afgestuurd. En het is ook een van de eerste dingen die ik de vluchtelingen heb afgeraden. Dus: ga nooit in op het aanbod voor thuiswerk, tenzij je zelf bij het bedrijf mondeling en later schriftelijk hierover afspraken hebt gemaakt.
Bij ons in de buurt is wel een Metaalwarenfabriek van het Zuiden, die serieus thuiswerk hebben"dingetjes ombuigen met een machientje en die dingetjes weer ergens aanhaken.
Zoek je thuiswerk, laat dan eerst de advertenties vallen die op Internet staan met 0900 nummers. Wees wijs en zoek via de goudengids, benader persoonlijk of schriftelijk diversen bedrijven, bijvoorbeeld een bedrijf met haar accessoires. Vroeger heb ik thuiswerk gedaan voor Zenner Haarmode ook persoonlijk dit bedrijf benaderd. Je zal een paar keer de plank mis slaan, maar uiteindelijk zal je iets vinden. Thuis werken heeft ook bijzondere eisen.
Thuiswerk wordt alleen uitbesteed aan mensen die in een benedenwoning, of vrijhuis wonen. Mensen die een grote schuur hebben en dat soort dingen. Allemaal erg belangrijk. Kan je drie rolcontainers kwijt die vaak vol gebracht worden met spullen of postverwerking.
Allemaal dingen waar je over na moet denken en of dit allemaal mogelijk bij je is.

Succes.

Mvg, Nick