Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb van de rabobank mijn rekeningen gedownload vanaf 4 dagen geleden. Hoe krijg ik mijn "verlerden" tot ca 2 jaar ook gedownload ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Log in in internetbankieren.

Links in het menu staat Rekeningafschriften (zie afbeelding 1). Klik hierop, dan opent het Rekeningafschriften-scherm (zie afbeelding 2).

Vink hier de rekeningafschriften die je wilt downloaden aan (maximaal 5 tegelijk) en klik op aanmaken.

Je komt in een volgend scherm waar je de status kunt volgen, zo lang die op bezig staat wordt het rekeningafschrift aangemaakt, als die klaar is, dan geeft die aan dat je hem kunt "downloaden" als pdf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de Rabobank kun je je verleden inzien tot 15 maanden geleden, langer is (nog) niet mogelijk.
Wil je je bankzaken van langer geleden bekijken en daarvan afschriften hebben dan moet je dit bij je eigen bank navragen. Tegen betaling is dit mogelijk tot max. 7 jaar , langer dan de wettelijke bewaarplicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding