als je economie studeert, verandert er deze tijden dan niet een hoop?

Sinds de crisis is de economische wereld aan het veranderen.
Er zijn op bepaalde vlakken bijvoorbeeld andere regels ingevoerd, bedrijven hebben meer toezicht gekregen enz.
als je een studieboek hebt uit het jaar 2006 bijvoorbeeld, dan kan het toch best wel eens zo zijn dat er dingen in staan die heden ten dage niet meer kloppen.
Welke dingen zouden bijvoorbeeld 5 jaar geleden nog als "waar" worden beschouwd maar is in de tussentijd verandert?
kortom, wat is er nou echt allemaal veranderd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De basis van economische regels bestaan nog steeds.

Hooguit dat de USA niet meer zwaar dominerend is in de wereld economie. Maar zoals in elk vakgebied: Kennis verandert en moet bij gehouden worden.