Waarom krijg ik van 1 werkgever 2 jaaropgave als ik daar het gehele jaar non-stop heb gewerkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (4)

Is je contract halverwege het jaar verlengd? Als dat zo is, kan dat de reden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze beide gelijk zijn is het waarschijnlijk een fout van het salarisbureau.
ronron1212
13 jaar geleden
Verandering in contract of een ziektewetperiode.
Controleer uw gegevens op juistheid.
Burgerservicenummer, Jaaropgaaf Werkgever, WW, ZW.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens of de naam van de werkgever en zijn fiscale nummer van beide jaaropgaven exact gelijk is.
Het kan zijn, dat heb ik ook meegemaakt, dat men van de ene vennootschap naar de andere vennootschap is overgeheveld.
De eenvoudigste oplossing is dat je het aan de salarisadministratie vraagt, maar ik veronderstel dat je je eigen redenen hebt om dan nu niet te doen.