Hoe lang duurt een overmaking via de bank gemiddeld?

Wanneer een bedrijf mij toegezegd heeft vandaag geld overgemaakt te hebben, wanneer kan ik het dan ongeveer op mijn rekening hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ligt aan de bank. Als zowel het bedrijf als jij bij dezelfde bank bankieren, dan staat het vaak dezelfde dag nog op de rekening. Als zij een andere bank hebben dan jij dan gaat er minimaal één dag overheen en vaak zelfs wel twee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dezelfde bank als het bedrijf hebt staat het vrijwel direct op je rekening. Bij een andere bank dan jezelf zal het de volgende dag zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken hooguit 2 dagen
ronron1212
13 jaar geleden
3 a 4 WERKDAGEN. Als er een weekend tussen zit,kan het wel 5 dagen duren, mogelijk 6.