ben slager...baas wil ivm verbouwing,dat ik op de boerderij,plan maakt over slachten van dieren,ik zei nee,is dit werkweigering?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een plan maken?
Om op een boerderij te kunnen slachten? Dat hoef je toch niet te weigeren? Een plan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt me in de eerste plaats ook niet erg hygiënisch..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zal nou juist het plan voor zijn, dat alles volgens de gestelde regels gaat gebeuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is niet erg duidelijk. Maar zou het niet zo kunnen zijn, dat je baas jouw juist wil betrekken bij de verbouwing van de boerderij? Ik kan me voorstellen dat jij als slager gewoon je werk wil doen en dat een plan maken, dan wat eng is, omdat het iets is wat je normaal nooit doet. Vraag eens wat je baas precies wil. Best mogelijk dat hij alleen wat ideeën van je wil horen over hoe jij het graag zou willen zien na de verbouwing.

Antwoorden (1)

Nee zeggen klinkt heel erg als werkweigering. maar als je gefundeerd kunt zeggen waarom niet, dan kom je al een stuk verder.
Van de andere kant, een plan maken is nog niet uitvoeren. Leg duidelijk nadruk op dingen die niet kunnen, zonder te negatief over te komen. Hygiene en koeling en dat soort zaken, en vergunning die je nodig hebt
anneliez