Hoeveel is mijn airco nog 2ehands waard?

ik heb heb destijds voor 999 euro gekocht, en heb hem nu niet meer nodig.
Ik heb hem 4 jaar in gebruik gehad en doet het nog heel goed. En is erg zuinig.

dit is hem: http://www.olimpiasplendid.com/prodotti/portatili/silenclima.php

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

lijkt me niet het goede moment om een airco te verkopen.
sla dat apparaat ergens op en zet hem volgend jaar op de eerste de beste snikhete zomerdag op marktplaats o.i.d.
scheelt aanzienlijk in je opbrengst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk een euro tussen de 250 a 300 euro op marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer dat het winter wordt
4 jaar oud, dan zou ik blij zijn met 200 euro, maar met 175 zou ik ook ja zeggen.
Het is met dit soort dingen zo,niet wat het waard is, maar wat ze er voor willen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk echt wat minder, tegenwoordig kun je nieuwe airco's voor 100 euro kopen, vast niet zo goed als die van jou maar mensen gaan eerder op weinig geld af dan op kwaliteit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zuinigheid telt ook.. als je die apparaatjes van 100 euro koopt betaal je een gekheid aan stroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is zeker waar, maar denk dat mensen eerder naar de aankoopprijs kijken dan naar het stroomverbruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het wel eens met dit antwoord. De huidigde prijs speelt wel mee denk ik.