pakketje thuis gekregen uit China maar zelf niks besteld, wat nu?

Ik heb in 2 weken 2 pakketjes uit China gekregen. Met mijn adres en en mijn naam terwijl ik dit niet bestel! Er zaten vreemde dingen in zoals een kattenpult en een dildo. Dit klinkt raar, maar het is echt waar. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet doen

Toegevoegd na 17 minuten:
Er staat ook geen adres bij waarna ik het terug kan sturen..

Toegevoegd na 19 minuten:
En er zit ook geen factuur bij!

Toegevoegd na 51 minuten:
Betekend dit dat ik hier niks aan kan doen en het dus ook niet kan terug sturen en deze personen/persoon dit gewoon kan blijven sturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk een smakeloze grap van iemand. Hier kan je niks aan doen, behalve de pakketten weigeren, weggooien of gebruiken.

Geen zorgen dit pakje kan je gewoon houden, De pakjes die in china worden besteld zijn eerst betaald voordat ze op de post gaan. Dit pakje is dus al betaald!! Inderdaad misschien een grap van iemand...

Let wel op met andere pakketten die je aanneemt en niet hebt besteld. Het komt voor dat er vervolgens iemand komt en zegt dat er een pakket van hem bij jou is bezorgd. Geef je dat vervolgens aan hem mee dan kun jij de rekening krijgen van wat is afgeleverd! Weiger dit pakket aan te nemen of stuur het terug.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100