Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vader zijn bankpas werkt niet meer, hij geeft een leesfout aan. Kost het ook wat om een nieuwe aan te vragen?

Hij is waarschijnlijk ergens wat beschadigd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Afhankelijk bij welke bank je zit. Meeste banken zijn gratis. Vraag het gewoon even na.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je naar de bank toe gaat kun je een nieuwe bankpas aanvragen. Toen ik dat laatst deed bij de Rabobank was dat gratis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Rabobank site: Als de pas niet meer werkt
U kunt een vervangende pas aanvragen. Neem daarvoor contact op met uw Rabobank. Totdat u een vervangende pas heeft, kunt u met een geldig legitimatiebewijs aan de balie van uw bank geld afhalen.

Ik weet niet hoe het bij andere banken geregeld is.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
afhankelijk van de bank, kunnen ze kosten in rekening brengen voor een vervangende pas.

Vertel iig je vader de pas niet dicht bij een mobiele telefoon te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is het ook gratis, gewoon even naar de bank heen gaan/bellen en informeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij kan inderdaad beschadigd zijn, waarschijnlijk is de magneetstrip gewist, is mij ook eens overkomen. Te dicht bij de batterij van je mobiele telefoon of vlakbij een magneet gehouden, dan wist het kaartje.
Bij de meeste banken kun je gratis een nieuwe pas aanvragen, informeer even bij de juiste bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een telefoontje naar de ING was genoeg om de pas gratis te laten vervangen, bovendien bleef de pincode ongewijzigd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moest ik rond de 8 euro betalen bij abn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding