Scooter gewonnen, kan ik hem verkopen of zoude er voorwaarden aan verbonden zijn?

Ik heb een scooter gewonnen ter waarde van 2500 euro. Begrijp me niet verkeerd ik ben er heel erg blij mee, maar aanzien ik het geld heel hard nodig heb op het moment wil ik hem verkopen. Zou dat mogen of zouden er voorwaarden aan verbonden zijn?

Toegevoegd na 16 minuten:
Bedankt voor de antwoorden.
Iedereen zei min of meer het zelfde dus kies ik maar geen beste antwoord.
Allemaal een plus en bedankt =)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij gelijkwaardige antwoorden zou je ook de eerste met een goed antwoord, de tien punten kunnen gunnen...
Wie het eerst komt...

Het beste antwoord

Lijkt me dat je dit gewoon verkopen kunt. Maar staat dit niet in de voorwaarden? Zowel ff kijken in de voorwaarden vd prijsvraag als in de eventuele brieven en info die je gekregen hebt toen je dit won. iig gefeliciteerd met jouw prijs en ik hoop dat je er een mooie prijs voor zult beuren:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

wat je hebt gewonnen is je eigendom zodra deze op jou naam staat. wat jij er verder mee doet is aan jou..
je kan het b.v ook zien ..stel je bent 90 jaar je wint een scooter... dan heb je er ook niets aan en doe je de scooter ook weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat je hem gekregen hebt, mag je er mee doen wat je wilt.

Heb je hem al ontvangen trouwens? Anders zou je nog met de mensen van de prijsvraag kunnen overleggen, of je in plaats van de scooter niet een geldbedrag zou kunnen krijgen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik zal eerst de voorwaarden lezen, maar als ik het goed begrijp is de scooter dus jouw eigendom.
Je kan er dus mee doen wat je maar wilt, dus ook gewoon verkopen, maar ik zal wel eerst wachten tot je de scooter echt in ontvangst heb genomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Meis26;

Zoals hierboven al aangegeven, als er niets over in de algemene voorwaarden staat ben je vrij om met een prijs in natura om te doen wat je wilt. Je kunt natuurlijk wel vragen of ze je de waarde van de scooter contant willen uitbetalen, maar ik meen dat de kansspelwet dan stelt dat je genoegen moet nemen met de helft van de waarde van de prijs. Dit zal mede komen omdat dit soort prijzen vaak door leveranciers beschikbaar worden gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het moment dat het kenteken op jou naam staat is hij ook jouw eigendom , en mag jij in principe de scooter verkopen , daar ben ben je vrij in .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb op internet gelezen dat mensen met dergelijk keuzes het beste even contact kunnen opnemen met de organisatie die de prijs weggeven. Geef aan wat je wilt doen en of zijn jou een geldbedrag kunnen geven of dat het je vrij staat om de scooter te verkopen.
Dan is dat duidelijk en kom je ook niet voor verrassingen achteraf.
Veel plezier met je prijs/geld!