Hallo, als je al een studentenpakket hebt bij abn-amro krijg je dan ook eem gratis zitzak?

Het zou oneerlijk zijn als alleen de nieuwe aanmelders het krijgen.. dus weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het is juist een reden voor mensen om een studentenpakket bij de Abn-amro bank te nemen. Als je al een rekening hebt gaat de Abn-amro er qua saldo niets op vooruit. Dus lijkt mij niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voorwaarden geven dit duidelijker weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neen, enkel voor studenten die een nieuw studentenpakket afsluiten.

Als je al klant bent, word je gewoon verwaarloosd. Maar dat is overal zo. Dus overstappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overstappen naar een andere bank, die je ook zullen verwelkomen met een of andere cadeautje.
Nee, jij hebt bij het openen van je studentenrekening waarschijnlijk een ander cadeau gehad. Deze actie is om nu nog studenten over te halen naar de ABN-AMRO bank die nog geen studentenpakket hebben maar wel gaan studeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het dolgraag wilt weten dan moet je even de actievoorwaarden doorlezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je deze vraag aan bedrijven voorlegt, zeggen ze: maar u, als bestaande klant, hebt allang voordeel van uw relatie met ons.