kan je bij xs4all je geld terug vragen?

omdat wij internet en telefoon van xs4all hebben en dat deed het beide niet hebben wij veel moeten bellen met het mobiel naar xs4all en omdat het wel even duurde zijn wij veel beltegoed kwijt aan hun. maar kan je dat geld nou terug vragen is mijn vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee de kosten voor het bellen met de XS4ALL helpdesk zijn voor eigen rekening. Daarentegen rekenen ze een normaal lokaal tarief en krijg je vaak snel iemand aan de lijn.

Ik kan me voorstellen dat je het oneerlijk vindt, maar het lijkt me ondoenlijk om iedere beller naar de helpdesk de belkosten terug te geven. Als XS4ALL dat zou willen, namen ze wel een gratis nummer.

Toegevoegd na 57 seconden:
Overigens is jouw vraag of je het kunt vragen en dat kan natuurlijk altijd. Ik heb even aangenomen dat je ook 'krijgen' bedoelt.
paulus811
13 jaar geleden
Afhankelijk van hoe lang je zonder internet/telefonie zit kan je wel met de klantendienst bellen en compensatie vragen. Bij Ziggo zijn ze daar iig wel bereid toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik sluit me aan bij fargh. Bellen naar een helpdesk is iets waar je normaal voor betaald, maar aangezien je gedwongen bent om dit nu per mobiel te doen door falen van XS4ALL, lijkt het me billijk als je daar een vergoeding voor krijgt. Bij ziggo is het sowieso dat als je telefoon van hun afneemt je hun gratis met je vaste lijn kunt bellen, dan is de helpdesk dus zelfs gratis...maar dan moet die telefoon het natuurlijk wel doen...
Misschien heeft XS4ALL wel de zelfde service?
Geef hun een overzicht van je gemaakte kosten en een vriendelijk doch resoluut voorstel om hun die kosten te laten vergoeden. Grote kans dat ze zich schikken. Zo niet..overweeg dan een andere provider... (ik weet het, altijd weer vervelend). Succes!