Ik heb heel veel los en klein geld bij elkaar gespaard, hoe zet ik dit op mijn bank rekening?

Ik heb heel veel los geld gespaard het afgelopen jaar en wil dit graag op mijn ING bankrekening zetten, maar hoe doe ik dat?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K
MasterSword
4 jaar geleden
Tip: als je niet voor het geld storten wilt betalen bij de bank.
1: Wissel het klein geld om voor biljetten bij een winkel.
2: Als iemand van Familie of vrienden contact geld nodig hebben.
Vraag of ze het bedrag naar jou bank willen over maken,
en dan geef jij het contant bedrag. ( hoeven hun niet te pinnen ) Ander tip als je een Netflix abonnement hebt:
1: koop met dat geld een Netflix tegoed kaart
2: zet het tegoed op je Netflix account.
( Netflix maakt eerst het tegoed op voor dat ze weer gaan afschrijven van de bank )

Antwoorden (2)

Met uw Betaalpas kunt u uw geld storten in een stortautomaat. Hierbij kunt u per storting ongesorteerd maximaal 200 biljetten en maximaal 5 kg munten afstorten tot een bedrag van € 30.000 per dag. Het geld dat u afstort staat dezelfde dag nog op uw ING Betaalrekening.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het kan ook anders @Erynnp, via een omweg.
Tel het muntgeld uit per bv €50 en ga naar een winkelier die zit te springen om kleingeld.

Winkeliers of liever ondernemers moeten betalen bij de bank voor kleingeld. Wij particulieren moeten ook voor veel betalen. Storten op je eigen rekening mag maar een aantal keer per jaar gratis.

Heeft de winkelier je muntgeld in dank aanvaard dan kan je alsnog het geld storten op je eigen betaalrekening bij elk ING kantoor in de stortautomaat.

N.B.
Afhankelijk van uw betaalpakket zijn de eerste 4, 6 of 12 stortingen per kalenderjaar gratis.
Iedere extra storting in hetzelfde kalenderjaar kost € 6,00 per storting.