De gouden jubileum munt van Koningin Beatrix is met de waarde van 50 euro de jubileummunt, die het meest waard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Laatst had mijn oma een gouden tientje uit 1912 waar op marktplaats zo'n 300 euro voor gegeven werd omdat veel mensen deze munt sparen. Ik denk dat deze munt hoog staat in de jubileum top 10.