Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Doet splitsen in Yunoo wat het zou moeten doen?

Ik wil een transactie met categorie A splitsen in twee transacties met totaal andere categorieën B1 en B2. Ik zou verwachten dat hierdoor de oorspronkelijke transactie categorieloos raakt en niet in de overzichten voorkomt en dat de subcategorieën wel in de overzichten verschijnen. Dat gebeurt volgens mij momenteel niet. Wat heeft splitsen dan nog voor zin? Of begrijp ik het verkeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
724

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hoi MimiDePoes,

Zoals jij het beschrijft gebeurt het ook daadwerkelijk! Het enige verschil is dat de oorspronkelijke categorie niet "categorieloos" wordt, maar uitgeschakeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals martijn aangeeft, moet de transactie uitgeschakeld zijn in de overzichten.
Zie je de 2 categorieën B1 en B2 wel goed in de overzichten ? misschien is het bewaren van de splitsing niet goed gelukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, ik denk dat ik niet goed heb gekeken. Het lijkt toch wel goed te gaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding