Doet splitsen in Yunoo wat het zou moeten doen?

Ik wil een transactie met categorie A splitsen in twee transacties met totaal andere categorieën B1 en B2. Ik zou verwachten dat hierdoor de oorspronkelijke transactie categorieloos raakt en niet in de overzichten voorkomt en dat de subcategorieën wel in de overzichten verschijnen. Dat gebeurt volgens mij momenteel niet. Wat heeft splitsen dan nog voor zin? Of begrijp ik het verkeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoi MimiDePoes,

Zoals jij het beschrijft gebeurt het ook daadwerkelijk! Het enige verschil is dat de oorspronkelijke categorie niet "categorieloos" wordt, maar uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals martijn aangeeft, moet de transactie uitgeschakeld zijn in de overzichten.
Zie je de 2 categorieën B1 en B2 wel goed in de overzichten ? misschien is het bewaren van de splitsing niet goed gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, ik denk dat ik niet goed heb gekeken. Het lijkt toch wel goed te gaan.