Waar kan ik het beste sigaretten kopen onderweg naar italie via duitsland en oostenrijk, of zijn ze het goedkoopste in italie?

Op vakantie naar italie en ik vraag me af waar de sigaretten het goedkoopst zijn, duitsland oostenrijk italie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (5)

op de link staan de prijzen aangegeven van Marlboro sigaretten
als je een ander merk rookt kun je kijken wat hier het prijsverschil is en dat dan vergelijken met de site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed compleet antwoord +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant die site.+1
Oostenrijk en daar heb je ook een behoorlijke keus, in Italia is eigenlijk alles light en met filter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in italie heb je een ruime keuze aan sigaretten
je betaald voor een pak bv diana sigaretten van 20 stuks 3.80 je heb ook duurdere ligt aan het merk dat je koopt maar overal zitten 20 stuks in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de min,,,,ik weet nu ook wel van wie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jeroen1962:
Dat heeft marion61 niet onder stoelen of banken gestoken! Zij heeft je (middels reactie op jouw antwoord) die min zelfs beloofd! Citaat:
-1
bij ons hier italie is niet alleen maar light met filter
hoe kom je daar nu bij.
Als jij niet bij de les blijft vind ik het vervelend dat je marion61 hierop afrekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook in Italie kun je alle soorten sigaretten kopen.
Net als In Hongarije.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Stoppen met roken is veel en veel goedkoper. En roken is zo armoedig en voorbehouden aan de laagste sociale klasse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet. roken is slecht voor je en al je geld gaat er aan op.