kan ik zelf aangeven voor welke maand een bepaalde inkomsten bedoeld is. bijvoorbeeld. salaris komt in juli binnen maar is voor augustus bedoeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja dat kun je zelf aan geven. Aan wie wil je dat aangeven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is mogelijk..
rest de vraag hoe kom je in juli rond dan
want je zal dan toch ook geld nodig hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorbeeld: ww wordt eens in de 4 weken betaald...je kunt dus 2 uitbetalingen in 1 maand krijgen terwijl het leeuwendeel voor de volgende maand bedoeld is.
Je kan in de budgetten van Yunoo niet aangeven voor welke maand het bestemd is.
het inige wat je kan doen is nu manueel de datum van de transactie een dag (of een paar dagen) verder zetten zodat die in de juiste maand valt.

Kijk voor meer info op ; http://getsatisfaction.com/yunoo/topics/datum_aanpassen_van_transacties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fargh gaf inderdaad de goede voorzet. Je kunt de datum van een transactie veranderen, zodat je het salaris van augustus ook in de maand augustus kunt zetten (in plaats van eind juli). Bekijk ook de helppagina over het wijzigen van de datum van een transactie (link).