www.zzpnodig.nl?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij bedoel je werkspot?

Je kan op marktplaats vaak ook klussers vinden trouwens, maar werkspot is dacht ik wel de bekendste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien je eerdere vraag over Herbalife denk ik dat je graag iets meer wilt weten over Multi Level Marketing, oftewel piramideverkoop. Ik vind het helemaal niets omdat de sukkels (niet hatelijk bedoeld) onderin de piramide met de spullen en de kosten blijven zitten. Zie bijgaande url voor een overzicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook eens kijken op www.myler.nl