Kan ik ergens een muntje kopen met aan aan beide zijden kop (of munt)?

Ik zou graag een muntje willen hebben met aan beide zijden kop (of munt)!
Ik heb al even gezocht, maar ik kon zelf niks vinden..
Ik zal hem niet gebruiken om vals te spelen, maar meer om als 'geluksmunt' te gebruiken ;)

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Toegevoegd na 58 minuten:
Het hoeft niet een foutslag te zijn, en 'feestartikel' vind ik ook goed! Het liefst wel via een webshop, zodat ik er niet voor hoef te reizen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had vroeger een muntje met 2 keer kop alleen ik ben hem kwijt geraakt ik zal even kijken of ik de site nog kan vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Jeffreyf
Oke, te gek!
Ik hoop dat je hem nog kan vinden! @Geschorst
Als iemand me de link kan geven, dan kan je hem zelf wel op de site zetten toch? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt mij ook wel leuk!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je flink geld voor beuren als je hem hebt.
Verzamelaars zijn er gek op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik denk dat jij nu een officiële euromunt bedoelt, die per ongeluk zo is gemaakt?
Ik ben al tevreden met een zimbabchineestland- muntje als er maar aan beide zijden een kop staat:p

Het beste antwoord

kijk hier even
http://www.dynamitemagic.nl/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=4664
15 euro voor 50 cent.. uhuh..
maar je wint wel altijd de toss :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk in een "fopwinkel" waar ze meer van dat soort geintjes verkopen (kauwgom die op je vingers knalt als je 'm eruit trekt, kauwgom waar je blauwe tanden van krijgt, suikerklontjes met een nepvlieg erin, dat soort dingen). Maar waar je die winkels nog vindt, dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik zal even wat rondkijken, maar de fopwinkel van de dichtstbijzijnde grot stad heeft ze niet (had ik al even gecheckt;))
Kijk is op deze site: http://www.megagadgets.nl/?gclid=CJj32bnY76cCFQaIDgodZApUbg

Kan je misschien verder helpen