Hoe kan ik contant geld storten bij een bank zonder of tegen de laagste kosten?

De zakelijke bankkosten voor het storten van contant geld zijn sterk gestegen (b.v. ING Euro 3.00 + 0.2% het te storten bedrag. Als je dus Euro 5000.- stort kost je dit Euro 13.00). Ook als particulier moet je soms betalen voor het storten van contant geld. De SNS-bank accepteert helemaal geen cash geld meer aan de balie. Die hebben zo'n geweldige service dat je het voor een bedrag van Euro 12.00 (!) in een enveloppe kunt doen en met verzekerd vervoer op het postkantoor aan kunt bieden voor verzending.

14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Lijkt mij gewoon makkelijker ergens een prive rekening te openen waar casch gratis wordt geaccepteerd en dit de dag erop via internetbankieren wegschrijven naar de zaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De abn en rabo hebben een automaat waar je je pas in doet en dan het geld in kunt stoppen. Is gratis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verspreid het bedrag in een aantal keer in het minimum te storten bedrag voor een gratis storting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Rabobank zijn stortingsapparaten die zowel papier als muntgeld innemen. Kosteloos voor rekeninghouders