Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste(en goedkoopste) studentenverzekering?

Ik zoek een verzekering die ook mijn nieuwe laptop dekt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
912

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik neem aan dat je met een 'studentenverzekering' een pakket van verzekeringen bedoelt, waaronder inboedel-, aansprakelijkheid- en ongevallenverzekering. Als je een reisverzekering bedoelt, is onderstaand antwoord volgens mij ook van toepassing.

Vaak is de goedkoopste oplossing om een verzekering af te sluiten bij je huidige bank. Echter, voor een laptop geldt vaak dat je een aparte verzekering moet afsluiten, aangezien deze diefstalgevoelig zijn. Soms is het onderdeel van de inboedelverzekering, dit is echte aanbiederafhankelijk..

Je zou je eens kunnen oriënteren op onderstaande site en via google is er ook veel te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
typ in google "goedkope verzekering studenten" Handige site waarin allerlei verzekeringen te vinden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet heb je bij abn amro een heel voordelige studentenverzekering, waarin je je inboedel en aansprakelijkheid kan verzekeren voor ongeveer 2 euro p mnd. Je kan deze verzekering uitbreiden met de pc verzekering, de premie is mij onbekend.

Je kunt deze verzekering alleen afsluiten als je een studentenpakket hebt bij voornoemde bank. Om dit pakket te mogen openen, zul je in elk geval je stufi daar moeten laten bijschrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding