Mag je als 16-jarige werken bij de MediaMarkt?

Ik ben bijna 16 en zou graag bij de MediaMarkt gaan werken, maakt me helemaal niks uit wat, het lijkt me gewoon ontzettend leuk werk. Ook het vervoer erheen is geen probleem, gewoon met de brommer. Dus mag ik als 16-jarige bij de MediaMarkt werken. Ik ga overigens naar het 4-VWO.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lekker solliciteren. Volgens mij nemen ze mensen aan vanaf 16 jaar. Wat hen betreft: hoe jonger, hoe beter, want hoe goedkoper.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, als 16 jarige maak je een grote kans op een baantje bij de Mediamarkt, zeker met VWO niveau, ze moeten wel een vacature hebben maar je maakt een grote kans, je bent breed inzetbaar.

Antwoorden (1)

Helaas voor jou nemen ze alleen 18+ aan bij de mediamarkt.