mijn ouders hebben geld overgemaakt zaterdag middag vanuit noorwegen ik zit zelf bij de rabo heeft iemand een idee hoe lang dat kan duuren ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

2 tot 3 werkdagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe ze dit hebben gedaan. Hebben zij ook rabo en hebben ze het via internetbankieren gedaan, dan kan het dezelfde dag er nog op staan omdat dit een interne overboeking is. Gaat het naar een andere bank, dan gaat er vaak een dag of twee dagen overheen( ervanuitgaande dat zij internetbankieren gebruiken). Wonen ze in noorwegen en hebben ze een noorse rekening, dan kan het een paar dagen duren.