Ik ben er kapot van dat mijn minaar uit huis vertrokken is zonder enig overleg met mij.na een fikse ruzieWaarom

Was verliefd op hem maar hij niet op mij,maar ik wil hem terug hoe doe ik dat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (12)

in jouw geval zit jij in de zwakke positie. Jij wilt dat hij iets doet wat hij wellicht niet wil. Dan is het toch tijd om na te denken over de ruzie, kijken of je het over je hart kan krijgen om hem oprecht excuses aan te bieden (Wie er scuhld heeft maakt hierbij niet uit!) en uit te vinden waarom hij vertrokken is.

jij moet uitvinden wat voor HEM belangrijk is, en kijken of je hem daarin tegemoed wil komen. zo niet: Dat is het wellicht echt een einde en moet je door. indien wel: Dan ook echt doen, en niet terug kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
liefde moet wel van twee kanten komen
je kan iemand niet tegen zijn zin bij je houden
ik denk door die ruzie hij de kans heeft gezien te gaan ook al heeft hij er niet over gepraat
laat het rusten en op een moment berust je erin en vind je weer een nieuwe liefde
sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij niets voor je voelt dan zal dat niet meevallen om hem terug te krijgen
en dan daarbij wat heb je aan iemand die niks om je geeft of voelt
ga lekker leuke dingen doen met vrienden en familie en probeer hem zsm te vergeten
veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst afwachten. Omdat hij niet verliefd is op jou, wachten tot hij contact zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem gaan. Je wilt toch zeker liever een vriend die ook verliefd is op jou? Als je hem laat gaan, komt er weer ruimte voor een nieuwe liefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je hem terug als minnaar, of als partner?
Hij is misschien wel weggegaan omdat je meer verlangde dan alleen hem als minnaar. En dat kan hem benauwen.
Vraag je af wat je wil, écht wilt.
Praat met hem, over jouw wensen en verlangens over deze relatie.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lik je wonden. kijk de wereld rond. en hoop dat je iemand tegenkomt die ook van jou houdt.
Je laat je toch niet beminnen door iemand die niet van je houdt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom in hemelsnaam proberen iemand terug te krijgen die niet van jou houd ?
Je bent nu gekwetst en hebt liefdesverdriet en dat is vervelend ,maar niet de juiste reden om een relatie te willen met iemand die niet van jou houd.
Ga eerst werken aan je liefdes verdriet en daarna zal je openstaan voor een nieuwe relatie met iemand die wel van jou houd. je bent het waard.dus doe even een stapje terug en gun jezelf wat rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een relatie is een ongeschreven afspraak tussen twee partijen.
Als hij niet wil, kan je hem niet dwingen. Je kan hem niet dwingen om verliefd op jouw te zijn.

Dat hij zomaar is vertrokken houdt in dat zijn emmer helemaal vol was gelopen. Er kon niets meer bij, zoveel ergernis welke nooit is uitgesproken. Misschien niet heeft kunnen uitspreken doordat of hij dat niet kon, of hij het niet mocht.

Het lijkt me dat je liefde zoekt bij een relatie. Liefde om te krijgen en om te kunnen geven.
Als iemand je geen liefde kan geven, dan kan je misschien beter op zoek gaan naar iemand die aan jou wel liefde kan geven.

Waarom zou je iemand terug willen die je geen liefde kan geven? Wat betekend hij dan voor jouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt hem niet terug want je had men ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen zijn geen poppen, je krijgt ze niet 'terug' door simpelweg iets te doen wat anonieme internetters je hebben aangeraden. Zo werkt het gewoon niet.

Als hij niet de soort liefde voor jou voelt die jij voor hem voelt, kun je beter afscheid nemen. Dat doet pijn, maar bespaart je nog véél meer pijn in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga bij jezelf na wat gebeurt kan zijn dat hij weg loopt. Was je hem aan het claimen? Wilde je een verbintenis met hem, een uitspraak dat hij verliefd was of zo?

Over het algemeen zijn mannen wat meer gesteld op hun eigen ruimte dan vrouwen. Ze willen vrouwen ook veroveren en moeite voor vrouwen doen.
Dus wat je kan doen, als je tenminste denkt dat het nog zin heeft, is zorgen dat je weer "on speaking terms" komt. Stop vervolgens volledig met praten over emoties en gevoelens en over jezelf, waar daar heeft hij blijkbaar even helemaal genoeg van. Zorg dat hij je wat moeilijker kan peilen en hou wat afstand. Laat hem af en toe links liggen en spreek met anderen af. Wie weet dat hij dan weer aangetrokken tot je raakt. Uiteindelijk hebben jullie niet voor niks samen iets gehad.

Uiteindelijk moet hij natuurlijk zelf kiezen voor een echte relatie met jou en als dat er niet in zit, waar ben je dan mee bezig he. Je bent toch zeker meer waard dan een speeltje?