Hoe kunnen tandartsen al direct na hun studie tandheelkunde investeringen doen in een praktijk?

Hoe hebben tandartsen al direct na hun studie tandheelkunde, aan het job begonnen of een gebouw gekocht om je tandartszaak in te beginnen wat dat is toch veel te duur als je net afgestudeerd bent?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Met je ondernemingsplan kunnen ze naar een bank stappen om te praten over de financiering.
Zie bijvoorbeeld:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/speciaal-voor/medici/tips-voor-medici/eigen-tandartspraktijk-starten.html
Toegevoegd op 13 november 2021 09:09: tekst
SimonV
2 jaar geleden
Zeker in Nederland zijn (beginnende) tandartsen vaak in loondienst van een groepspraktijk. Of zorgt die praktijk iig voor de noodzakelijke materialen en financiering.
2 jaar geleden
tinus1969
2 jaar geleden
Vanwaar de min. Ook gezien het antwoord van SimonV klopt het gewoon dat verl tandartsen, zeker jonge, geen eigen praktijk hebben maar in loondienst zijn en dus ook geen praktijk hoeven te financieren.
tinus1969
2 jaar geleden
Ik befoelde trouwens niet SimonV maar Computoon bij deze vraag: https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/gebit/vraag/699002/verdien-tandarts-pas-begonnen-gemiddeld/