Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de nieuwe postzegel waarde niet een verkapte methode om snel winst te genereren?

Nu alleen maar een 1 of een 2.

Maar hoe zit het nu met de kerstzegels? Hierop wordt dan enorme extra winst gemaakt (elk jaar).

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/7035000/__Waardeaanduiding_op_postzegel_verdwijnt__.html?sn=overgeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
839
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe postzegels? Je bedoelt zomerzegels?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/7035000/__Waardeaanduiding_op_postzegel_verdwijnt__.html?sn=overgeld

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, daarop wordt geen winst gemaakt - althans, niet meer of minder dan nu.

Je kunt straks postzegels kopen met de aanduiding "December" erop. Die zegels blijven "tot in der eeuwigheid" geldig voor het versturen van een kerstkaart binnen Nederland.

De prijs van de eerste zegels met de aanduiding "December" zal gelijk zijn aan de prijs van de huidige kerstzegels.
(Lees meer...)
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als ik nu een zegel koop met een 1, is die dan over 2 jaar,als er een prijsverhoging heeft plaats gehad ook nog te gebruiken? Ik heb b.v. 44ct betaald en er moet over 2 jaar met 55 ct gefrankeerd worden. Dat kan toch nooit? Dan lijkt het meer een prijsverlaging. Het is dus geen verkapte prijsverhoging,maar er is volgens mij niet over nagedacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is wel over nagedacht hoor. Waar het op neerkomt, is dat 44 cent die je nu krijgt meer waard is dan 44 cent die je later krijgt. Het kan heel goed dat die 44 cent nu zoveel meer waard is, dat het opweegt tegen de prijsverhoging die postzegels over twee jaar wellicht zullen krijgen.
dat dacht ik ook, als er geen prijs op staat kan je makkelijk de prijs verhogen (zoals met zoveel dingen gebeurt zonder dat ze meteen een hoop nieuwe zegels moeten drukken ).
Maar zeker is het niet, dat is afwachten :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me eerder omgekeerd... de prijs van de zegel staat er niet meer op, en als er dus een prijsverhoging komt, hoef je niet meer 'bij te plakken' zo als vroeger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding