welk liedje is dat van die zorgverzekering reclame?

Er is zo'n reclame spotje voor een zorgverzekering oid waarvan ik graag de naam/artiest wil weten.
Het is een vrolijk en lief nummertje met een banjo. Ze beginnen met neuriën en gaan dan met een hele groep mensen mee bewegen of klappen oid. Hoe heette die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie het antwoord van misterwrite. Het komt oorspronkelijk wel uit de wizzard of Oz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
menzis.

Het beste antwoord

Het is 'Somewhere over de the rainbow', ik dacht de versie van Israel Kamakawiwo'Ole. Prachtig nummer!

Israel Kamakawiwo'Ole was een Hawaiiaanse zanger die in 1997 op 38-jarige leeftijd is overleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een min??? Het is de versie van Israel K. dikke plus van mij. Hij is zelf helaas al overleden.

Andere antwoorden (2)

Dat liedje heet 'Somewhere over the rainbow', tenminste, ik denk dat je die bedoelt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yes, weet je ook van wie?
Je bedoeld waarschijnlijk 'somewhere over the rainbow'.
Het komt uit 'The wizard of Ozz'
De uitvoerende ken ik niet. Ik hoorde het toevallig onlangs aan het eind van de film 'Finding Forrester'.