Als ze als ondernemer worden beschouwd wel. Als het meer hobby matig is dan betalen ze alleen box 3 belasting, wat veelal minder is dan over de werkelijke huur inkomsten
Aanvulling: ook bij werkzaamheden die normaal vermogens beheer te boven worden huur inkomsten belast als resultaat uit overige werkzaamheden in box 1 . Zo ook bij tbs vermogen. Bron wiki row.
Toegevoegd op 27 februari 2021 12:48: tekst