Dat is Charlene de Carvalho-Heineken, grootaandeelhouder en directeur van Heineken Holding.
Antoni
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dank u wel @Antoni voor uw antwoord ik ben u dankbaar
Antoni
3 jaar geleden
Tot je dienst!
escape
3 jaar geleden
Jammer dat we nu nog niet weten hoeveel geld ze heeft.
ronron1212
3 jaar geleden
@escape
Er prijkt een bedrag van €12,1 miljard achter haar naam
SentWierda
3 jaar geleden
@ronron1212. Maar..... ze heeft dit jaar wel een paar miljard zien verdampen door de horecasluitingen. Vorig jaar was het 14,2 miljard.
erotisi
3 jaar geleden
woont zij wel in Nederland?
Antoni
3 jaar geleden
@erotisi, ik ga ervan uit dat de vraagsteller gewoon de rijkste Nederlander bedoelt.
ronron1212
3 jaar geleden
@erositi ze woont in Londen maar ze is Nederlander en in die status zou ze de rijkste Nederlander zijn.
De rijkste mens in Nederland is Frits Goldschmeding, grondlegger van uitzendbureau Randstad. Hij woont in Amsterdam.
De rijkste Nederlander in het buitenland is Charlene de Carvalho-Heineken. Dochter van wijlen Freddy Heineken. Zij woont in Engeland en is grootaandeelhouder en directeur van Heineken Holding.
Bron: Quote 500 (verschenen begin november 2020).
Toegevoegd op 04 november 2020 12:56: tekst
3 jaar geleden
De rijkste Nederlander is nog altijd Charlene de Carvalho-Heineken, grootaandeelhouder van het bierconcern. Ze heeft een vermogen van 12,1 miljard euro. Dat is wel bijna 15 procent minder dan vorig jaar, doordat het aandeel Heineken een stuk minder waard werd.

De top-5 is toevallig gisteren op NOS gepubliceerd.