Hoe pas ik maandelijkse permanence toe?

Hallo,
Ik heb een factuur ontvangen en betaald op 21-7-2020 m.b.t. een website abonnement. Dit is voor een looptijd van 21-7-2020 t/m 20-7-2021. Hoe pas ik hiervoor de maandelijkse permanence toe? Ik mag namelijk niet alle kosten tot 2020 betrekken. Aangezien deze factuur niet geldt per 1e dag van de maand vraag ik me af of dit exact per dag moet. Dus een x aantal dagen voor 2020 en de rest voor 2021

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

De 6 maanden boeken in de betreffende maanden en de rest op vooruit betaald 2021
ronron1212