Op de originele factuur van een bedrijf staan mijn voorletters verkeerd geschreven, moet ik betalen?

Goedemiddag,

Ik betaal al een aantal jaar een bedrag af bij een incasso bureau, ik heb na 4 jaar eindelijk de officiële facturen van het bedrijf ontvangen.

Op de officiële factuur staan mijn voorletters verkeerd geschreven. Tevens bij het Googlen van het incassobureau zie ik dat er veel spookfacturen worden verstuurd, dit terzijde.

Moet ik het bedrag bij het incassobureau nog steeds betalen terwijl mijn naam (de voorletters) op de factuur van het bedrijf verkeerd geschreven is? Dit alles is trouwens niet zakelijk.

Hartelijk bedankt voor uw reacties.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
Utrecht
3 jaar geleden
Twijfel je of de facturen wel van jou zijn? Heb je iets gekocht bij hen?
Je weet toch wel of je dat geld echt verschuldigd bent aan dat bedrijf?
Als dat zo is, niet mieren over vormfouten. Daarmee ga je er niet onderuit komen.
Pieterke
3 jaar geleden
Als je iets gekocht hebt dan moet je betalen. Zo niet, dan had je veel eerder aan de bel moeten trekken. Je gaat er, net als Utrecht zegt, echt niet door vormfouten onderuit komen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja, ik twijfel of de facturen van mij zijn! Het gaat om een heel oude factuur, sterker nog ik was in die tijd nog minderjarig. Ik houd mijn administratie etc bij in mappen en kan ook de factuur niet in mijn administratie terugvinden.
ronron1212
3 jaar geleden
Twijfelachtig? Je weet toch wel of je daar wat op de factuur vermeld staat hebt gekocht.

Antwoorden (1)

Heb je daar iets gekocht en is dat aan je geleverd klopt het bedrag dat je zou moeten betalen op de factuur. Dan moet je gewoon alles betalen ook de incasso kosten.
ronron1212