Wanneer kan je het beste britse ponden kopen? Wanneer de pond zakt of stijgt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Er is een zakkende of stijgende lijn in een koers.
Pas na de koop wordt duidelijk of je ze op het juiste moment gekocht hebt. Mijn reactie op jouw vraag zou zijn: wanneer je ze nodig hebt.

Antwoord: dalende koers - al weet je uiteraard niet op dat moment of je op het laagste punt koopt.