Over 2018 zijn geen gegevens bekend.
Wel over seizoen 2017-2018: totale inkomsten sponsoring waren 29,2 miljoen euro.
Jaarverslag: de verbintenis met Adidas werd tussentijds opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2023, wat betekent dat alle teams van Feyenoord ook in de komende seizoenen in tenues van Adidas zullen spelen. Feyenoord slaagde er ook in om autosponsor Opel voor drie jaar aan zich te binden tot 1 juli 2020. Daarnaast hebben Feyenoord en Heineken in april 2018 overeenstemming bereikt over een vijfjarige verlenging van de samenwerking. Daardoor blijft Heineken in ieder geval tot 30 juni 2023 als strategisch partner aan de club verbonden. Dat geldt ook voor dochteronderneming Vrumona. De frisdrankleverancier blijft voor eenzelfde periode aan Feyenoord verbonden als partner.

Inkomsten seizoen 2018-2019 worden eind september/begin oktober bekendgemaakt.
SimonV
4 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Kuip club verdiende 25,6 miljoen euro aan sponsors zoals Qurrent en bedrijven of rijke supporters die een skybox afhuren.
fremar
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Dat zijn de cijfers van 2016-17.
Seizoen 2017-2018: inkomsten uit partnerships, business seats, units en boarding 29,2 miljoen euro.
Seizoen 2018-2019: eind september bekend.