Hoelang duurt het geld transport van ING naar Regiobank?

Hallo
Ik zou geld gestord krijgen op mijn Regiobank maar heb nog niks ontvangen, het zou gisteravond rond 7uur verstuurd zijn (met ING rekening NL) wanneer is het dan bij mij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4K
ronron1212
9 jaar geleden
had er al moeten zijn op je rekening.

Antwoorden (2)

Doorgaans kan je ervanuit gaan dat wat voor 14.00 op een dag verstuurd is, dezelfde dag meestal op de andere rekening staat (althans volgens de ING is het de volgende dag bij de bank, vandaag dus). Regiobank is SNS, dus zou vrij snel moeten zijn. Ik vermoed dat het wellicht enige vertraging heeft, dan kan je er vanuitgaan dat je het uiterlijk morgen zult hebben, maar dat je afhankelijk van de banken. ING is doorgaans vrij snel, met Regiobank heb ik geen ervaring.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van bank naar zelfde bank is veelal direct, in ieder geval dezelfde dag.
Van ene bank naar andere bank: duurt veelal een dag. Dus nu overgemaakt, morgen bij geschreven.